mandag 7. mai 2012

vase

Hei og god ettermiddag!

Hatt fri idag og driver og lager bordkortene til konfirmasjonen ....lysholderene skal også lages selv ( får ikke se før om 3 uker ) ;-)

Men det dere kan få se, er vasen jeg laget idag :-)


Jeg kjøpte dette "tauet" på Kremmerhuset ....falt helt for fargen!

var en lett jobb, bare man har det en trenger .....det har jeg som regel ;-)

en tom glassflaske, lim, pensel og hamptau....masse lim på flasken og begynn å surr ...FERDIG!

Synes den ble sååååå fin :-)

klem tone

3 kommentarer:

  1. Den ble kjempefin.<3 Gleder meg til å se hva du har laget til konfirmasjonen.

    Ha en fin kveld.

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  2. Så fin den ble :)

    Fabelaktig ukestart til deg, håper du får en finfin uke. Jeg skal bare en kjapp tur til København, så denne uken er rolig for min del *deilig*

    Fabelaktige klemmer&smil

    SvarSlett
  3. Ble kjempefin.

    Har en slik bunt liggende jeg også, men nå har Klumpen sagt jeg må gjøre ferdig alt jeg holder på med rundt om i hele huset før jeg begynner på noe nytt.

    Klem

    SvarSlett