mandag 14. mai 2012

stor koffert

Hei på dere :-)

Jeg spurte på en side på face om noen hadde en koffert i hardplast.....fikk 2 svar ...den ene var liten (akkuratt hva jeg var ute etter) og den andre var stor og GRATIS!

Har fått litt dilla på disse koffertene, dem er praktiske og flotte.

Jeg hentet den store, og den var stor!......viste ikke helt hvor den skulle plasseres, men det tok ikke lang tid før jeg fant det ut ;-)


fant plassen der en gammel kasse hadde stått, for oppbevaring av mine interiørmagasiner.
Dette synes jeg var en bedre løsning.....mer ryddig og den rommer mye :-)


Veldig fornøyd med kofferten og plasseringen.

klem tone

5 kommentarer:

  1. Så smart og praktisk da! Det er mye som kan gjemmes inni denne kofferten:)

    SvarSlett
  2. Så stilig dette ble.<3 Gøy med litt forandring.<3

    Mange klemmer fra Kirsten

    SvarSlett
  3. Slike kofferter er så dekorative!
    Ønsker meg noen slike, men har ennå ikke hatt lykken med meg.
    Koselig blogg du har, kommer gjerne innom igjen!

    SvarSlett
  4. Skikkelig flott koffert, og så er de så praktiske.

    Klem

    SvarSlett
  5. Å det var en nydelig koffert, åsså fikk du den ! Så heldig, de koffertene koster som regel ganske mye og finnes ikke så mange av akkurat den typen =) Skikkelig stilig og praktisk "me like a lot"
    Ønsker deg en strålende dag, klem Heidi

    SvarSlett