søndag 8. april 2012

søppelkasse stativ

Fortsatt god påske!

Nå er vi slutten av påsken og det har vært noen deilige dager....bra vær , men litt kaldt og blåst.

Har fått plantet litt ute i krukker ....stemor, dem tåler litt....tror jeg må sette dem inne til i morgen, da det er meldt snø :-(

Samtidig vil jeg vise dere søppekasse stativet som ble satt opp for 2 års siden.
Jeg kan liksom ikke tenke meg noe styggere en søppelkasser ....jeg ville ikke ha et hus å ha dem i heller, for dem er åpne foran og man kan fortsatt se de.
så en dag fikk jeg se de jeg ville ha på maxbo....kunne kjøpes enkeltvis eller dobble.....det ble 2 dobble her....er så fornøyd!

lurte litt om renovasjonsmennene ville godta å at dem var satt i "bur" ;-) ....blir ekstra jobb, men jeg har ikke hørt noe :-)

 ser dem trenger et støk maling .....må vente til det blir litt varmerere.


tenker med gru når jeg hadde de stygge  plastkassene inntil veggen....brukte alltid å sette dem bak huset på 17. mai.....toget går forbi huset mitt :-)

Hva gjør dere med søppelkassene deres?

klem tone


6 kommentarer:

  1. Så flott det ble!!! Våre står bare ved innkjøringa akkurat nå. Men når vi støpte såle til garasjen i fjor, så støpte vi også en liten bit som det en vakker dag skal bli søppelskur på.

    Klem Lena

    SvarSlett
  2. Disse var jammen meg bra. Her har vi den ordningen at det er ingen søppelkasser ved husene, men en felles container i enden av gata (ikke i nærheten av noe hus). Super løsning. Ha ein fortsatt fin påske.

    SvarSlett
  3. Har våre innom gjerdet, men kunne godt ha gjemt de enda mer, god ide du deler her ja.

    Fortsatt god påske :))

    SvarSlett
  4. Veldig fint `søplekasserom`. Søplekasser er ikke akkurat staselig i ett boligfelt. Vi er to hus som har i lag, og må ha dem plassert ute ved vegen.

    Klem

    SvarSlett
  5. Nei, søppelkasser er ikkje særlig fint...
    men dette var lurt :)
    Vi har ein plan om å få ordna til noke liknande,
    men det blir ikkje før vi har fått bygd på huset -
    så foreløpig har eg gøymt dei godt på nedsida av vedaskuret ;)

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine!Våre står langs veien opp til huset og lyser opp for Gud og hvermann;)Mannen har en plan-jeg venter i spenning;)klem

    SvarSlett