søndag 19. februar 2012

"roberts" radio

god morgen på fastelavens søndag!

Jeg har lenge ønsket meg en roberts radio, men har synes den var litt dyr og tenkte å vente til vi må gå over til dab....da må vi bytte ut tivoli radioene vi allerede har.

Dette har min sønn på 15 fått med seg....han var på Oslotur i går, og sendte meg et bilde med teksten Retro ;-)
han spurte om han skulle kjøpe med en til meg....jeg ble så rørt!
Han bærte den med seg rundt i oslo i hele går og var så stolt når han kom hjem med den.

dette er en fin etterligning og fungerer helt fint!
kjøpt på clas ohlson for kr. 399,-
kan sette i batteri og ta den med over alt.....blir nok med ut på trappa i dag.

fikk prøvd den idag, mens jeg spiste frokost ( før alle andre var oppe) og favoritt kanalen er p4.

Helt fantastisk vær idag! :-) mann og sønn tar seg en skitur og jeg baker fastelavensboller.....tror det blir boller og kaffe på trappen idag....radioen blir med ut :-)

Ha en flott dag ....i solen!

klem tone



3 kommentarer:

  1. Kjempestilig radio. Og bildet nr. 2 er helt fantastisk fint :)

    Og så bra at du fikk orden på bildeproblemet ditt. Blir sikkert snart min tur også.

    God søndag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Veldig fin radio - og for en omtanke! Ikke alle 15-åringer som hadde gjort dette... Jeg er også velsignet med omtenksomme barn, heldigvis!
    Ønsker deg en flott søndag, kos dere med deilige boller!!

    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  3. For en super radio.<3 Herlig med snille barn. Ha en strålende søndag, Tone.
    Mange klemmer fra Kirsten

    SvarSlett