onsdag 26. oktober 2011

olivenkrans

god morgen!
jeg har fri idag og skal egentlig bare nyte dagen.
Jeg har et oliventre som kommer med lange grener og nye skudd kommer hele tiden.....tror det har godt av å klippes innimellom ( var noen blader som var blitt brune ytterst på bladene.
Jeg klippet godt ned og da ble det litt grener, og jeg synes de var så fine til å kastes.
Ståltråd og blomstertråd ble funnet frem og det ble en koselig krans.

håper den holder litt....vet ikke hva som skjer når den tørker


har laget brente mandler idag ( lukter veldig jul) og skal fylle kremmerhus og pynte dem .
bilder kommer seinere i ettermiddag :-)

ha en fin dag!

klem tone


6 kommentarer:

  1. For en LUKSUS å ha olivengrener til overs!!! kransen din ble jo helt nydelig.Får håpe den holder seg fin når den tørker Ønsker meg et oliventre jeg også, men har hørt at de er så vankelige å få til. Hva er din erfaring. Må du gjøre noe spesielt for å holde liv i det?? Eller har du kanskej supergrønne fingre...

    SvarSlett
  2. Oj, så oppmuntrende å høre!!! Da skal jeg jammen prøve jeg også.

    SvarSlett
  3. PS! Jeg vet ikke hvorfor, men koblingen til bloggen din som man ser i kommentarfeltet virker ikke. Når jeg skal svare deg må jeg google "fru lærum blogspot" og så klikke meg videre inn på bloggen din. Det er kanskje mange som har lyst å svare deg men som ikke finner bloggen din pga. dette. Jeg har ingen løsning på det og aner ikke hvorfor - men ville bare si ifra.

    SvarSlett
  4. Sååååå fin den ble Tonemor =)
    Send litt energi over Mjøsa så jeg får gjort litt her jeg også ;) Har en benk som skal pusses og males men det er jo sååå tiltak :P
    KLEM Line - nyyyt resten av fridagen din da =)

    SvarSlett
  5. takk for at du sa ifra, men jeg finner ikke ut av det.....er ikke så god på dette enda :-(

    tone

    SvarSlett
  6. Liker veldig olivenkransen din Tone, og så godt den passer inn.
    Klem Inger

    SvarSlett